wrzesień 2020 / 4

 

~
Jędrek przygodę miał dziś na mieście,
gdy wolnym krokiem przemierzał szlaki
- spotkał się bowiem z byłym już teściem,
a to początek kolejnej draki ..

.. atak nastąpił bez przywitania
- teściu wciąż bowiem jest tego zdania,
że Jędrek wałkoń i świszczypała ..

- tak oto draka się zawiązała -

Jędrek nie zdzierżył, z liścia przymierzył,
no i cóż - teścio jak długi leży ..

Przygodni gapie są jednak zdania,
że to ów teściu czynił starania,
by sprowokować Jędrka do czynu
- tak oświadczyli przybyłym glinom*

Teścio nie mając po liściu śladów
zyskał tu tylko .. drwiny sąsiadów
~~~
~~~
- kredyt konsolidacyjny -
kredyty konsolidacyjne

8 komentarzy:

MERKO pisze...

Ta zgraja świadków,to kumple od kielicha i kufla - tego obwiesia Jędrka. Ja tam wiem, jak wyglądała prawda - teść został napadnięty,skatowany i spostponowany. Taka jest moja wersja i tego się będę trzymał :)

bronmus45 pisze...

---> radzę Ci się trzymać (3mać) z daleka od Jędrka, bo nie ręczę za niego co z Tobą zrobi, gdy przeczyta te tutaj oszczerstwa :-(((

MERKO pisze...

Co znaczy się trzymać z daleka? To Ty masz go trzymać na wodzy i cywilizować...bo jak nie, to odbiorę Ci prawa opiekuńcze :)

bronmus45 pisze...

---> ależ .. otóż .. oczywiścież* .. !!! - już od niepamiętnych czasów namawiam Ciebie do przejęcia opieki nad Jędrkiem, no a Ty widzisz ciągle jakieś przeszkody - ostatnio pracę w ogrodzie .. Więc nie opowiadaj mi kolejnych bajek oTYMITUNIE, tylko zabieraj go ode mnie jak najdalej .. ot i tyle :--(((

MERKO pisze...

Ty nie bądź taki do przodu!!!Już mi podrzuciłeś Jędrkową babę,że o teściowej nie wspomnę, teraz jeszcze chcesz wcisnąć mi Jędrka, a kartki żywnościowe tzn.zasiłki będziesz nadal pobierał? Oj nieładnie przebiegły Cwaniaczku :)

bronmus45 pisze...

---> no przecież piętro wyżej (w komentarzu) zapowiadasz odebranie mi praw opiekuńczych - wiec?!!! Zdecyduj się wreszcie co i jak - bo Jędrek nie przedmiot, by nim tak pomiatać .. POWIEDZIAŁEM!!!

MERKO pisze...

Powiedziałeś, wysłuchałem i tylko Ci dodam, że odebrać prawa opiekuńcze, to wcale nie znaczy że podopiecznego zabieram do siebie.Skoro już mówimy o opiece, to proszę zabrać teściową Jędrka - niech teraz Tobą się zajmuje :)

bronmus45 pisze...

---> obydwie matrony są skazane - za swoim i Twoim wyborem - na dożywotnie przebywanie pod Twoim bokiem, czyli w pobliskich Ci Atenach. Żadne więc kolejne podchody nie zmienią tej umowy - co najwyżej możesz Jędrka tam dokooptować - wybór należy do Ciebie - heeeeeeejjjjj!!!